Aká bude Tvoja rola v tíme?
Máš vášeň pre optimalizáciu procesov a chceš byť súčasťou tímu, ktorý posúva hranice technológie a inovácie? Ak si odborník na digitalizáciu a máš schopnosť premeniť zastarané procesy na moderné a efektívne riešenia, si na správnom mieste!
U nás budeš:
- Optimalizovať a modernizovať procesy: Identifikovať zastarané pracovné procesy, analyzovať ich a navrhovať efektívne optimalizácie, ktoré prinesú zlepšenie na všetkých úrovniach.
- Hľadať príležitosti na digitalizáciu a automatizáciu: S cieľom podporiť firemnú stratégiu vyhľadávať a implementovať nové technológie ako AI, RPA, chatboty a voiceboty v rámci celého zákazníckeho oddelenia.
- Vytvárať a implementovať procesné zmeny: Zabezpečiť, aby procesné zmeny boli v súlade s dlhodobými strategickými cieľmi spoločnosti, pričom dbáme na zlepšenie výkonu a zákazníckej skúsenosti.
- Zefektívňovať zákaznícke procesy: Optimalizovať existujúce procesy zamerané na zníženie AHT (Average Handle Time) a zvýšenie FCR (First Call Resolution).
- Spolupracovať s IT a stanovovať priority: Dohliadať na správnosť dodávok z IT a prioritizovať.
- Sledovanie technologických trendov: Byť vždy krok pred konkurenciou a monitorovať najnovšie trendy v oblasti AI, RPA, chatbotov a ďalších technológií, ktoré môžu zefektívniť našu prácu.
- Navrhovanie business case-ov: Pripravovať a obhajovať návrhy zmien, vrátane odhadu časových a finančných úspor.
- Spolupráca na digitálnej stratégii: Aktívne sa podieľať na tvorbe digitálnej stratégie a jej implementácii.
Čo od Teba čakáme:
- Skúsenosti s procesnou optimalizáciou a digitalizáciou: Ideálne v oblasti zákazníckeho servisu a predaja.
- Znalosť moderných technológií: AI, RPA, chatboty – a schopnosť ich aplikovať do praxe na zefektívnenie procesov.
- Silné analytické myslenie: Zručnosť v analyzovaní komplexných dát a hľadaní efektívnych riešení.
- Skúsenosti s tvorbou business case-ov: Dokážeš odhadnúť ROI a pripravovať konkrétne návrhy zmien.
- Technologické know-how: Pochopenie najnovších trendov na trhu a orientácia v inováciách v oblasti telekomunikácií.
- Skúsenosti s optimalizáciou predajných a zákazníckych procesov: Znalosť telekomunikačného trhu a pochopenie potrieb a očakávaní zákazníkov.
- Schopnosť komunikovať a spolupracovať: Efektívna komunikácia s IT, manažmentom a tímami je kľúčová pre úspech.
- Inovatívnosť a vyjednávacie schopnosti: Neustále hľadanie nových a lepších riešení a schopnosť získať podporu od interných stakeholderov a delivery tímov.
- Znalosť CRM systémov: Ideálne máš skúsenosti s používaním CRM systémov, ktoré podporujú naše procesy a zlepšujú zákaznícku skúsenosť.
Čo Ti ponúkame:
- Základná mesačná mzda najmenej: 1900€/btto
- Okrem základnej mzdy môžeš získať aj bonusy vo výške 10% 1-krát ročne.
- Tvoja mzda však nemôže byť jednostranným rozhodnutím a preto sa s Tebou radi porozprávame osobne.
U nás navyše:
- Je lepšie raz vidieť ako 100-krát čítať. Našu atmosféru ti predstavia tie najpovolanejšie: https://www.youtube.com/watch?v=zH5bdpw7bd4
- Formality idú bokom. Komunikácia bez okolkov a otvorenosť je samozrejmosťou. - - Nepoužívame tituly, všetci si tu tykáme a to, že o sebe hovoríme, že sme priateľskí, nie je iba fráza – presvedčíte sa sami, keď sa stanete súčasťou našej kultúry, na ktorú sme právom hrdí.
- Podporujeme záľuby našich kolegov, či už flexibilným pracovným časom, zázemím v office alebo prostredníctvom rôznych aktivít a projektov – u nás si na svoje prídu cyklisti, bežci, chodci, jogíni, kolobežkári, rodičia s deťmi, dobrovoľníci vo všetkých oblastiach, ale i záhradkári, amatérski cukrári či pekári, influenceri a blogeri a vlastne všetci ľudia s dobrým nápadom.
- Chceme, aby sa naši ľudia cítili dobre nielen v práci, ale aj v súkromí, preto robíme množstvo aktivít zameraných na podporu duševného zdravia.
- O2 Prázdniny – vieme, že niekedy sa pracuje nad 100% a preto ponúkame aj voľno navyše.
- Keď je človek chorý, má ostať doma. Pomôže tým sebe aj kolegom a my mu PN-ku doplatíme.
- Príspevok na stravné máme aj za dni neprítomnosti v práci.